Loading...

[theqoo] CHINA MEME IN INTERNATIONAL COMMUNITIES

Loading...

 


original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Accurate

2. Everyone's eyes are the same no matter where you go ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. So they're aware of it too ㅋㅋㅋ

4. Everyone knows it except them 

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. That's the original 

7. Aside from them, everyone knows it ㅋㅋㅋㅋ 

8. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ This is perfetㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Wow this is really from overseas?ㅠㅠ  F*ck so everyone actually knows hanboks are ours

10. That's a f*cking popular meme ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Loading...

Subscribe to receive free email updates: