Loading...

[instiz] THE CHINESE VERSION OF P101 IS ON A DIFFERENT SCALEㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Loading...

“The total number of votes for the second voting was 200,055,317,443 votes.
200M 5Kㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

post response:here


1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ daebak
 
2. Unrivaledㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
3. 200Mㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
4. No butㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ this is daebakㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
5. Wow 200Mㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
6. Crazyㅋㅋㅋㅋ
 
7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋthey are the hot stuffsㅋㅋㅋ I suddenly feel like the Korean votes were only a small dot in comparisonㅋㅋㅋ
 
8. Wowㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ that’s seriously a lotㅋㅋㅋㅋㅋ
 
9. How in the worldㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
10. They seriously compete on a different scaleㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Loading...

Subscribe to receive free email updates: